Saturday 17 November 2012

Το Πολυτεχνείο ΖΕΙ!


Πρώτη επέτειος του Πολυτεχνείου – 1974




Καλημέρα, σου στέλνω κάποιες φωτογραφίες από την 1η επέτειο του Πολυτεχνείου που μου έστειλε φίλος μου και τις οποίες
τράβηξε ο πατέρας του, ως φωτογράφος. Τόσα χρόνια, λέει, τις έβλεπε μόνος του.. Τότε, λέει, δεν είχε κόμματα, μόνο λαό… αγνά πράγματα… Μπορείς, αν θες, να τις δημοσιεύσεις.. Αν το κάνεις ανέφερε απλά ότι τις τράβηξε ο Λευτέρης (στούντιο Λευτέρης). Σε χαιρετώ, Νίκος




Αγαπητέ Νίκο, σε ευχαριστώ, όπως και τον φίλο σου και τον πατέρα του. Ήμουν στην πρώτη επέτειο του Πολυτεχνείου. Στους ώμους της μάνας μου. Μας έτρεχε σε όλες τις πορείες και τις συγκεντρώσεις από μωρά. Μόνο τώρα ξέρει να μου λέει να μην πηγαίνω στις διαδηλώσεις και να προσέχω. Κάποια στιγμή θα ανεβάσω και τις δικές μας φωτογραφίες από την πρώτη επέτειο. Μόνο τα λουλούδια θυμάμαι. Άπειρα λουλούδια. Και έναν κύριο που έκλαιγε επειδή είχε σκοτωθεί ο γιος του.




























{Πηγή: πιτσιρίκος }

xcx

No comments:

Post a Comment